01-06-2021 - Λειτουργία Βιβλιοθήκης από 01/06/2021
Από 01/06/2021 η Βιβλιοθήκη εξυπηρετεί όλα τα μέλη της κοινότητας του Πανεπιστημίου Κρήτης υπό τις παρακάτω ειδικές προϋποθέσεις λειτουργίας: Δεν επιτρέπεται η είσοδος των χρηστών εντός του κτηρίου (τα αναγνωστήρια και όλοι οι χώροι παραμένουν κλειστά για το κοινό) ενώ η παράδοση και παραλαβή των βιβλίων πραγματοποιείται ανέπαφα από ειδικά διαμορφωμένη θυρίδα στην είσοδο του κτηρίου. Οι χρήστες είναι υποχρεωμένοι να τηρούν όλα τα απαραίτητα μέτρα υγειονομικής προστασίας για την αποφυγή μετάδοσης του νέου κορονοϊού (υποχρεωτική χρήση προστατευτικής μάσκας και, σε περίπτωση αναμονής, απόσταση ασφαλείας τουλάχιστον 2 μέτρων). ΩΡΑΡΙΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ: ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ ΥΛΙΚΟΥ: Ο δανεισμός υλικού γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού, το οποίο ορίζεται από το προσωπικό αφού ο χρήστης αποστείλει σχετικό αίτημα μέσω ειδικής φόρμας.
Προσοχή: Για την αποφυγή πολυήμερης δέσμευσης των βιβλίων, οι χρήστες πρέπει να συμπληρώνουν την αίτηση δύο, περίπου, εργάσιμες ημέρες πριν την επιθυμητή ημερομηνία παραλαβής τους και να ενημερώνουν τη Βιβλιοθήκη σε περίπτωση αδυναμίας προσέλευσης στο ραντεβού. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΥΛΙΚΟΥ : α) Με φυσική παρουσία -χωρίς να απαιτείται ραντεβού: Τα βιβλία παραδίδονται στη θυρίδα εξυπηρέτησης της Βιβλιοθήκης εντός του ορισμένου ωραρίου (09:00 – 15:00). β) Λόγω των ειδικών συνθηκών, είναι δυνατή η επιστροφή βιβλίων με ταχυμεταφορική εταιρεία (με έξοδα του αποστολέα) στην Υπηρεσία Δανεισμού της οικείας Βιβλιοθήκης του χρήστη. Η υπηρεσία θα ενημερώσει το χρήστη για την παραλαβή των βιβλίων αφού ανοιχθεί το πακέτο (έχοντας παραμείνει τον απαιτούμενο χρόνο σε καραντίνα). Τα βιβλία που επιστρέφονται παραμένουν σε απομόνωση σε ειδικό χώρο για μία εβδομάδα. Μετά την παρέλευση του χρόνου απομόνωσης τα βιβλία επαναταξιθετούνται και είναι διαθέσιμα για εκ νέου δανεισμό σε ενδιαφερόμενους χρήστες. ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ: Όσοι αποχωρούν από το Πανεπιστήμιο (π.χ. λόγω αποφοίτησής τους) είναι υποχρεωμένοι να επιστρέψουν στη Βιβλιοθήκη τα βιβλία που έχουν δανειστεί. Για θέματα δανεισμού/επιστροφής βιβλίων μπορείτε να επικοινωνείτε με το αρμόδιο προσωπικό: ΔΙΑΔΑΝΕΙΣΜΟΣ: Οι χρήστες υποβάλλουν τα αιτήματά τους ηλεκτρονικά, συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα από την ιστοσελίδα της Βιβλιοθήκης. Η παραλαβή του υλικού γίνεται ύστερα από συνεννόηση με το προσωπικό της υπηρεσίας του Διαδανεισμού: Σημειώνεται ότι η διεκπεραίωση των αιτημάτων εξαρτάται από τη δυνατότητα ανταπόκρισης –λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών- των Βιβλιοθηκών στις οποίες απευθύνεται η Βιβλιοθήκη του Παν/μίου Κρήτης. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ «ΕΥΔΟΞΟΥ»: Για την επιστροφή των παρατύπως παραληφθέντων συγγραμμάτων του Ευδόξου μπορούν να ακολουθηθούν οι ίδιες διαδικασίες με την επιστροφή υλικού της Βιβλιοθήκης (φυσική παρουσία ή αποστολή με ταχυμεταφορική). Και στις δύο περιπτώσεις είναι απαραίτητο το ονοματεπώνυμο του φοιτητή, το Τμήμα και ο αριθμός μητρώου του. Για θέματα σχετικά με τις επιστροφές συγγραμμάτων «Ευδόξου» μπορείτε να επικοινωνείτε με το αρμόδιο προσωπικό: ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΤΟ E-Locus: Οι εργασίες παραδίδονται στη Βιβλιοθήκη: Μόλις η Βιβλιοθήκη παραλάβει και τις δύο μορφές της εργασίας (έντυπη και ηλεκτρονική) στέλνει τη σχετική βεβαίωση στην οικεία Γραμματεία. Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ή διευκρίνιση, μπορείτε να επικοινωνείτε με το αρμόδιο προσωπικό μέσω της διεύθυνσης e-locus@lib.uoc.gr .
|
Επιστροφή στις ανακοινώσεις