Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Κρήτης
εκτυπώσιμη μορφή
desc   
Αναζήτηση  
Αρχική Σελίδα :: Ανακοινώσεις
Τρέχουσες
Αρχείο


RSS feed για τις ανακοινώσειςrss feed
Εμφανίζονται:   9-16  από   216 [Αρχή] [Προηγούμενη] [Επόμενη] [Τέλος] Σελίδα: [1][2][3][4][5][6][7]
23-06-2021
[+] ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΑΠΟ 24/06/2021

Από 24/06/2021 η Βιβλιοθήκη επανέρχεται σε πλήρη λειτουργία και παρέχει όλες τις υπηρεσίες της λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας τόσο για το κοινό, όσο και για το προσωπικό.

Όλες οι δια ζώσης υπηρεσίες (παραλαβή βιβλίων για δανεισμό, μελέτη στα αναγνωστήρια,  παραλαβή βιβλίων με διαδανεισμό, παραλαβή άρθρων, κατάθεση εργασιών, επιστροφή συγγραμμάτων μέσω του συστήματος «Εύδοξος» κλπ) πραγματοποιούνται μόνο κατόπιν ραντεβού.  

Οι χρήστες είναι υποχρεωμένοι να τηρούν όλα τα απαραίτητα μέτρα υγειονομικής προστασίας για την αποφυγή μετάδοσης του κορονοϊού (υποχρεωτική χρήση προστατευτικής μάσκας και, σε περίπτωση αναμονής, απόσταση ασφαλείας τουλάχιστον 2 μέτρων).

ΩΡΑΡΙΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ:

Δευτέρα – Παρασκευή, 09:00 - 15:00

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΡΙΑ:

Λειτουργούν οριοθετημένοι χώροι αναγνωστηρίων με την τήρηση των προβλεπόμενων μέτρων αποφυγής διασποράς του κορονοΐού. Το προς μελέτη υλικό ανασύρεται από τα βιβλιοστάσια αποκλειστικά από το προσωπικό της Βιβλιοθήκης κατόπιν σχετικού αιτήματος των χρηστών μέσω της ειδικής φόρμας δανεισμού.

ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ ΥΛΙΚΟΥ:

Ο δανεισμός υλικού γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού, το οποίο ορίζεται από το προσωπικό αφού ο χρήστης αποστείλει σχετικό αίτημα μέσω ειδικής φόρμας.

  1. Οι χρήστες εντοπίζουν τα βιβλία που τους ενδιαφέρουν στον ηλεκτρονικό κατάλογο της Βιβλιοθήκης και
  2. συμπληρώνουν στη σχετική φόρμα τα απαραίτητα πεδία (τίτλο, ταξινομικό αριθμό, barcode)
  3. Το προσωπικό της Βιβλιοθήκης, τηρώντας σειρά προτεραιότητας, συγκεντρώνει τα βιβλία και ειδοποιεί τους χρήστες ότι είναι έτοιμα προς παραλαβή, ορίζοντας σχετικό ραντεβού. Χωρίς την παραπάνω επικοινωνία, οι χρήστες δεν προσέρχονται στη Βιβλιοθήκη.
  4. Ο αριθμός των βιβλίων και ο χρόνος δανεισμού τους είναι αυτός που προβλέπεται από τον Κανονισμό Λειτουργίας της Βιβλιοθήκης και ποικίλει ανάλογα με την κατηγορία χρηστών.
  5. Τα βιβλία περιορισμένου δανεισμού (ΜΗ ΔΑΝ και βιβλία Κλειστών Συλλογών) θα δίνονται στους χρήστες για δανεισμό μόνο εάν το επιτρέπει η κατάσταση των αντιτύπων και χωρίς δικαίωμα ανανέωσης.

ΠροσοχήΓια την αποφυγή πολυήμερης δέσμευσης των βιβλίων, οι χρήστες πρέπει να συμπληρώνουν την αίτηση δύο, περίπου, εργάσιμες ημέρες πριν την επιθυμητή ημερομηνία παραλαβής τους και να ενημερώνουν τη Βιβλιοθήκη σε περίπτωση αδυναμίας προσέλευσης στο ραντεβού.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΥΛΙΚΟΥ :

α) Με φυσική παρουσία -χωρίς να απαιτείται ραντεβού: Τα βιβλία παραδίδονται στη θυρίδα εξυπηρέτησης της Βιβλιοθήκης εντός του ορισμένου ωραρίου (09:00 – 15:00).

β) Λόγω των ειδικών συνθηκών, είναι δυνατή η επιστροφή βιβλίων με ταχυμεταφορική εταιρεία (με έξοδα του αποστολέα) στην Υπηρεσία Δανεισμού της οικείας Βιβλιοθήκης του χρήστη. Η υπηρεσία θα ενημερώσει το χρήστη για την παραλαβή των βιβλίων αφού ανοιχθεί το πακέτο (έχοντας παραμείνει τον απαιτούμενο χρόνο σε καραντίνα).

Τα βιβλία που επιστρέφονται παραμένουν σε απομόνωση σε ειδικό χώρο για μία εβδομάδα. Μετά την παρέλευση του χρόνου απομόνωσης τα βιβλία επαναταξιθετούνται και είναι διαθέσιμα για εκ νέου δανεισμό σε ενδιαφερόμενους χρήστες.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ: Όσοι αποχωρούν από το Πανεπιστήμιο (π.χ. λόγω αποφοίτησής τους) είναι υποχρεωμένοι να επιστρέψουν στη Βιβλιοθήκη τα βιβλία που έχουν δανειστεί.

Για θέματα δανεισμού/επιστροφής βιβλίων μπορείτε να επικοινωνείτε με το αρμόδιο προσωπικό:
Ρέθυμνο: Γεωργία Διαμαντάκη (gdiamantaki@uoc.gr, τηλ. 28310 77807)
Ηράκλειο: Μανόλης Νουκάκης (noukakis@uoc.gr, τηλ. 2810 394789)

ΔΙΑΔΑΝΕΙΣΜΟΣ:

Οι χρήστες υποβάλλουν τα αιτήματά τους ηλεκτρονικά, συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα από την ιστοσελίδα της Βιβλιοθήκης.

Η παραλαβή του υλικού γίνεται ύστερα από συνεννόηση με το προσωπικό της υπηρεσίας του Διαδανεισμού:
Ρέθυμνο: Μαρία Τρουλλινού (troullim@uoc.gr)
Ηράκλειο: Ελευθερία Προκοπάκη (prokopae@uoc.gr)

Σημειώνεται ότι η διεκπεραίωση των αιτημάτων εξαρτάται από τη δυνατότητα ανταπόκρισης –λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών- των Βιβλιοθηκών στις οποίες απευθύνεται η Βιβλιοθήκη του Παν/μίου Κρήτης.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ «ΕΥΔΟΞΟΥ»:

Για την επιστροφή των παρατύπως παραληφθέντων συγγραμμάτων του Ευδόξου μπορούν να ακολουθηθούν οι ίδιες διαδικασίες με την επιστροφή υλικού της Βιβλιοθήκης (φυσική παρουσία ή αποστολή με ταχυμεταφορική). Και στις δύο περιπτώσεις είναι απαραίτητο το ονοματεπώνυμο του φοιτητή, το Τμήμα και ο αριθμός μητρώου του. 

Για θέματα σχετικά με τις επιστροφές συγγραμμάτων «Ευδόξου» μπορείτε να επικοινωνείτε με το αρμόδιο προσωπικό:
Ρέθυμνο: Ρένια Τσιριμονάκη (tsirimor@uoc.gr)
Ηράκλειο: Γιώτα Αποστολάκη (apostoly@uoc.gr)

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΤΟ E-Locus:

Οι εργασίες παραδίδονται στη Βιβλιοθήκη:
α) Με φυσική παρουσία, προσκομίζοντας, επίσης, συμπληρωμένο το σχετικό Έντυπο Κατάθεσης  ή
β) Ηλεκτρονικά (σε format pdf ή ms-word), μέσω της σχετικής φόρμας (Υποβολή εργασίας) του Ιδρυματικού Αποθετηρίου Elocus. Στη συνέχεια αποστέλλονται  σε έντυπη μορφή -με ταχυμεταφορική-  τόσο η εργασία (δεμένη σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Τμήματος ) όσο και η  αίτηση (υπογεγραμμένη).

Μόλις η Βιβλιοθήκη παραλάβει και τις δύο μορφές της εργασίας (έντυπη και ηλεκτρονική) στέλνει τη σχετική βεβαίωση στην οικεία Γραμματεία.

Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ή διευκρίνιση, μπορείτε να επικοινωνείτε με το αρμόδιο προσωπικό μέσω της διεύθυνσης e-locus@lib.uoc.gr .

01-06-2021
[+] Λειτουργία Βιβλιοθήκης από 01/06/2021

Από 01/06/2021 η Βιβλιοθήκη εξυπηρετεί όλα τα μέλη της κοινότητας του Πανεπιστημίου Κρήτης υπό τις παρακάτω ειδικές προϋποθέσεις λειτουργίας:

Δεν επιτρέπεται η είσοδος των χρηστών εντός του κτηρίου (τα αναγνωστήρια και όλοι οι χώροι παραμένουν κλειστά για το κοινό) ενώ η παράδοση και παραλαβή των βιβλίων πραγματοποιείται ανέπαφα από ειδικά διαμορφωμένη θυρίδα στην είσοδο του κτηρίου. 

Οι χρήστες είναι υποχρεωμένοι να τηρούν όλα τα απαραίτητα μέτρα υγειονομικής προστασίας για την αποφυγή μετάδοσης του νέου κορονοϊού (υποχρεωτική χρήση προστατευτικής μάσκας και, σε περίπτωση αναμονής, απόσταση ασφαλείας τουλάχιστον 2 μέτρων).

ΩΡΑΡΙΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ:
Δευτέρα – Παρασκευή, 09:00 - 15:00

ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ ΥΛΙΚΟΥ:

Ο δανεισμός υλικού γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού, το οποίο ορίζεται από το προσωπικό αφού ο χρήστης αποστείλει σχετικό αίτημα μέσω ειδικής φόρμας.

  1. Οι χρήστες εντοπίζουν τα βιβλία που τους ενδιαφέρουν στον ηλεκτρονικό κατάλογο της Βιβλιοθήκης και
  2. συμπληρώνουν στη σχετική φόρμα τα απαραίτητα πεδία (τίτλο, ταξινομικό αριθμό, barcode)
  3. Το προσωπικό της Βιβλιοθήκης, τηρώντας σειρά προτεραιότητας, συγκεντρώνει τα βιβλία και ειδοποιεί τους χρήστες ότι είναι έτοιμα προς παραλαβή, ορίζοντας σχετικό ραντεβού. Χωρίς την παραπάνω επικοινωνία, οι χρήστες δεν προσέρχονται στη Βιβλιοθήκη.
  4. Ο αριθμός των βιβλίων και ο χρόνος δανεισμού τους είναι αυτός που προβλέπεται από τον Κανονισμό Λειτουργίας της Βιβλιοθήκης και ποικίλει ανάλογα με την κατηγορία χρηστών.
  5. Τα βιβλία περιορισμένου δανεισμού (ΜΗ ΔΑΝ και βιβλία Κλειστών Συλλογών) θα δίνονται στους χρήστες για δανεισμό μόνο εάν το επιτρέπει η κατάσταση των αντιτύπων και χωρίς δικαίωμα ανανέωσης.

Προσοχή: Για την αποφυγή πολυήμερης δέσμευσης των βιβλίων, οι χρήστες πρέπει να συμπληρώνουν την αίτηση δύο, περίπου, εργάσιμες ημέρες πριν την επιθυμητή ημερομηνία παραλαβής τους και να ενημερώνουν τη Βιβλιοθήκη σε περίπτωση αδυναμίας προσέλευσης στο ραντεβού.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΥΛΙΚΟΥ :

α) Με φυσική παρουσία -χωρίς να απαιτείται ραντεβού: Τα βιβλία παραδίδονται στη θυρίδα εξυπηρέτησης της Βιβλιοθήκης εντός του ορισμένου ωραρίου (09:00 – 15:00).

β) Λόγω των ειδικών συνθηκών, είναι δυνατή η επιστροφή βιβλίων με ταχυμεταφορική εταιρεία (με έξοδα του αποστολέα) στην Υπηρεσία Δανεισμού της οικείας Βιβλιοθήκης του χρήστη. Η υπηρεσία θα ενημερώσει το χρήστη για την παραλαβή των βιβλίων αφού ανοιχθεί το πακέτο (έχοντας παραμείνει τον απαιτούμενο χρόνο σε καραντίνα).

Τα βιβλία που επιστρέφονται παραμένουν σε απομόνωση σε ειδικό χώρο για μία εβδομάδα. Μετά την παρέλευση του χρόνου απομόνωσης τα βιβλία επαναταξιθετούνται και είναι διαθέσιμα για εκ νέου δανεισμό σε ενδιαφερόμενους χρήστες.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ: Όσοι αποχωρούν από το Πανεπιστήμιο (π.χ. λόγω αποφοίτησής τους) είναι υποχρεωμένοι να επιστρέψουν στη Βιβλιοθήκη τα βιβλία που έχουν δανειστεί.

Για θέματα δανεισμού/επιστροφής βιβλίων μπορείτε να επικοινωνείτε με το αρμόδιο προσωπικό:
Ρέθυμνο: Γεωργία Διαμαντάκη (gdiamantaki@uoc.gr, τηλ. 28310 77807)
Ηράκλειο: Μανόλης Νουκάκης (noukakis@uoc.gr, τηλ. 2810 394789)

ΔΙΑΔΑΝΕΙΣΜΟΣ:

Οι χρήστες υποβάλλουν τα αιτήματά τους ηλεκτρονικά, συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα από την ιστοσελίδα της Βιβλιοθήκης.

Η παραλαβή του υλικού γίνεται ύστερα από συνεννόηση με το προσωπικό της υπηρεσίας του Διαδανεισμού:
Ρέθυμνο: Μαρία Τρουλλινού (troullim@uoc.gr)
Ηράκλειο: Ελευθερία Προκοπάκη (prokopae@uoc.gr)

Σημειώνεται ότι η διεκπεραίωση των αιτημάτων εξαρτάται από τη δυνατότητα ανταπόκρισης –λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών- των Βιβλιοθηκών στις οποίες απευθύνεται η Βιβλιοθήκη του Παν/μίου Κρήτης.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ «ΕΥΔΟΞΟΥ»:

Για την επιστροφή των παρατύπως παραληφθέντων συγγραμμάτων του Ευδόξου μπορούν να ακολουθηθούν οι ίδιες διαδικασίες με την επιστροφή υλικού της Βιβλιοθήκης (φυσική παρουσία ή αποστολή με ταχυμεταφορική). Και στις δύο περιπτώσεις είναι απαραίτητο το ονοματεπώνυμο του φοιτητή, το Τμήμα και ο αριθμός μητρώου του. 

Για θέματα σχετικά με τις επιστροφές συγγραμμάτων «Ευδόξου» μπορείτε να επικοινωνείτε με το αρμόδιο προσωπικό:
Ρέθυμνο: Ρένια Τσιριμονάκη (tsirimor@uoc.gr)
Ηράκλειο: Γιώτα Αποστολάκη (apostoly@uoc.gr)

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΤΟ E-Locus:

Οι εργασίες παραδίδονται στη Βιβλιοθήκη:
α) Με φυσική παρουσία, προσκομίζοντας, επίσης, συμπληρωμένο το σχετικό Έντυπο Κατάθεσης  ή
β) Ηλεκτρονικά (σε format pdf ή ms-word), μέσω της σχετικής φόρμας (Υποβολή εργασίας) του Ιδρυματικού Αποθετηρίου Elocus. Στη συνέχεια αποστέλλονται  σε έντυπη μορφή -με ταχυμεταφορική-  τόσο η εργασία (δεμένη σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Τμήματος ) όσο και η  αίτηση (υπογεγραμμένη).

Μόλις η Βιβλιοθήκη παραλάβει και τις δύο μορφές της εργασίας (έντυπη και ηλεκτρονική) στέλνει τη σχετική βεβαίωση στην οικεία Γραμματεία.

Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ή διευκρίνιση, μπορείτε να επικοινωνείτε με το αρμόδιο προσωπικό μέσω της διεύθυνσης e-locus@lib.uoc.gr .

 

15-04-2021
[+] ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ

 Κατόπιν σχετικής απόφασης της Συγκλήτου του Ιδρύματος επαναλειτουργεί από 15-4-2021 η υπηρεσία δανεισμού της Βιβλιοθήκης μόνο για τα μέλη του Ιδρύματος και μόνο για επείγουσες περιπτώσεις κατόπιν υποβολής ηλεκτρονικού αιτήματος, σε καθεστώς προστασίας.


Ειδικότερα, η υπηρεσία δανεισμού θα λειτουργεί κατά τις ώρες 09:00 - 15:00 με τους εξής όρους και προϋποθέσεις:
α. Έπειτα από προηγούμενη ηλεκτρονική επικοινωνία με την αρμόδια υπηρεσία της Βιβλιοθήκης μέσω της ειδικής φόρμας (https://www.lib.uoc.gr/info/absrv/circulation/Covid_circulation/) και τον προγραμματισμό ραντεβού.
β. Με την παράδοση και παραλαβή των βιβλίων η οποία θα πραγματοποιείται ανέπαφα από την ειδικά διαμορφωμένη θυρίδα επικοινωνίας στην είσοδο του κτηρίου.
γ.  Με την αυστηρή τήρηση όλων των προβλεπόμενων υγειονομικών κανόνων και τη λήψη των προβλεπόμενων μέτρων.

Κατά τα λοιπά η Βιβλιοθήκη του Ιδρύματος παραμένει σε αναστολή λειτουργίας. Τα βιβλιοστάσια, αναγνωστήρια και οι κοινόχρηστοι χώροι της Βιβλιοθήκης θα παραμείνουν κλειστά για το κοινό.

02-02-2021
[+] Υπηρεσία Ηλεκτρονικών Περιοδικών Ανοιχτής Πρόσβασης της Βιβλιοθήκης

Η Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Κρήτης είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την παραγωγική λειτουργία της νέας Υπηρεσίας Ηλεκτρονικών Περιοδικών Ανοιχτής Πρόσβασης, που δημιουργήθηκε με κύριο στόχο την προβολή και διάθεση -με όρους Ανοιχτής Πρόσβασης- των έγκριτων περιοδικών που εκδίδονται στο Ίδρυμα.
Στην ιστοσελίδα της υπηρεσίας https://ejournals.lib.uoc.gr περιλαμβάνονται σήμερα τα παρακάτω περιοδικά, που ευρετηριάζονται σε επίπεδο άρθρου, με το αντίστοιχο πλήρες κείμενο:

Αριάδνη (όλοι οι 23 τόμοι, έτη 1983-2020)
Ελεύθερνα (όλοι οι 8 τόμοι, έτη 2004-2016)
Επιστήμες Αγωγής (18 τεύχη, από το έτος 2016 κε)
Hellenic Studies (όλοι οι 23 τόμοι, έτη 1983-2015)

Στην πλατφόρμα περιλαμβάνονται επίσης όλοι οι τόμοι του συλλεκτικού πλέον, πρωτοποριακού για την εποχή του (1961 - 1981) περιοδικού Θέατρο, το οποίο υπήρξε ένα από τα πιο προοδευτικά και έγκυρα πολιτιστικά περιοδικά σε διεθνές επίπεδο, που κάλυπτε όλο το φάσμα των παραστατικών τεχνών και αποτέλεσε το βασικό περιοδικό θεατρικής παιδείας στη χώρα.
Η άδεια ψηφιοποίησης του συνόλου των τευχών του ιστορικού περιοδικού παραχωρήθηκε στη Βιβλιοθήκη από τις κληρονόμους και κατόχους των πνευματικών δικαιωμάτων του αείμνηστου δημοσιογράφου, συγγραφέα και εκδότη Κώστα Νίτσου, Έφη Ροδίτη-Νίτσου και Ελισάβετ Νίτσου, με σκοπό την προβολή και ελεύθερη διάθεσή τους στο διαδίκτυο, προς όφελος της έρευνας και της γνώσης, για προσωπική, εκπαιδευτική ή ερευνητική χρήση, μη κερδοσκοπικού / εμπορικού χαρακτήρα, στη μνήμη του Κώστα Νίτσου και σε εκπλήρωση σχετικής επιθυμίας του για τη διάδοση του έργου του.

Τα περιοδικά ευρετηριάζονται ήδη από το Google Scholar.
Η πλατφόρμα της υπηρεσίας καταγράφει μεγάλη επισκεψιμότητα, ενδεικτική της σπουδαιότητας του περιεχομένου των περιοδικών. Κατά την περίοδο πιλοτικής λειτουργίας (2020) πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 178.500 μεταφορτώσεις άρθρων (downloads) από χρήστες της υπηρεσίας.

Η υπηρεσία αναπτύχθηκε από το προσωπικό της Βιβλιοθήκης και βασίζεται στην πλατφόρμα λογισμικού ανοιχτής πρόσβασης OJS. 

11-12-2020
[+] Αναζήτηση βιβλιογραφίας σε ηλεκτρονικές πηγές πληροφόρησης

Η Κεντρική Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου, σε συνεργασία με το Κέντρο Γραφής, θα πραγματοποιήσει για τους/τις φοιτητές/τριες της Φιλοσοφικής Σχολής διαδικτυακή παρουσίαση με θέμα

«ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΣΕ ΗΛΕΚΡΤΟΝΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ»

την Παρασκευή 18/12/2020, ώρα 20:00

Όσοι δεν παρακολουθούν μαθήματα στο Κέντρο Γραφής κατά το τρέχον εξάμηνο αλλά ενδιαφέρονται για την παρουσίαση, μπορούν να επικοινωνήσουν μέσω της διεύθυνσης kentrografis@uoc.gr ώστε να λάβουν τον απαραίτητο κωδικό συμμετοχής.

 

04-11-2020
[+] ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ στο πλαίσιο των μέτρων για τον κορωνοϊό

Με  βάση την εκδοθείσα ΚΥΑ 69863/2020, ΦΕΚ Τεύχος Β’ 4829/02-11- 2020 και τη σχετική ανακοίνωση της Πρυτανείας (3-11-2020) η Βιβλιοθήκη θα παραμείνει κλειστή για το κοινό μέχρι νεοτέρας.

Οι ημερομηνίες επιστροφής βιβλίων μετατίθενται αντιστοίχως.

Όλες οι ηλεκτρονικές πηγές πληροφόρησης που έχει εξασφαλίσει η Βιβλιοθήκη είναι κανονικά προσβάσιμες με απομακρυσμένη σύνδεση, για όλα τα μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης που συνδέονται στο διαδίκτυο μέσω του δικτύου VPN του Ιδρύματος.

 

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ:

Από τη σελίδα του Ιδρυματικού αποθετηρίου E-Locus (https://elocus.lib.uoc.gr) και το σύνδεσμο Υποβολή εργασίας  στέλνονται ηλεκτρονικά:

     α)  το κείμενο της εργασίας (σε μορφή pdf ή ms-word) 
     β)  το "έντυπο κατάθεσης" συμπληρωμένο

 Στη συνέχεια, στέλνονται σε έντυπη μορφή:
     α) η εργασία (δεμένη, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Τμήματος)
     β) το έντυπο κατάθεσης (υπογεγραμμένο)

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις, μπορείτε να επικοινωνείτε με τη Βιβλιοθήκη μέσω της διεύθυνσης e-locus@lib.uoc.gr

 

 

 

 

 

22-10-2020
[+] Σεμινάρια Βιβλιοθήκης στους πρωτοετείς φοιτητές (Ηράκλειο)

 Η Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Κρήτης θα πραγματοποιήσει εξ αποστάσεως σεμινάρια για τη

«Χρήση της Βιβλιοθήκης και των Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών της»,μέσω της εφαρμογής Microsoft Teams,

στην οποία πρέπει να έχουν εγγραφεί οι φοιτητές με το ιδρυματικό τους e-mail.

Το σεμινάριο το παρακολουθείτε μία φορά και η συμμετοχή σας είναι απαραίτητη για την ενεργοποίηση του δικαιώματος δανεισμού

        Πρόγραμμα σεμιναρίων και οδηγίες σύνδεσης: https://www.lib.uoc.gr/info/absrv/infr/bsem

21-10-2020
[+] Σεμινάρια/Ενημερώσεις (Κεντρική Βιβλιοθήκη - Ρέθυμνο)

Η Βιβλιοθήκη θα πραγματοποιήσει εξ αποστάσεως σεμινάρια για τη Βασική χρήση της και τις Ηλεκτρονικές πηγές πληροφόρησης που διαθέτει. Η συμμετοχή των φοιτητών (1 φορά) είναι απαραίτητη για την ενεργοποίηση του δικαιώματος δανεισμού.  

 Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν μέσω της εφαρμογής Microsoft Teams, στην οποία πρέπει να έχουν εγγραφεί οι φοιτητές  (δείτε τις οδηγίες).

 Για τη σύνδεση των φοιτητών με το σεμινάριο που θα επιλέξουν (με βάση το παρακάτω πρόγραμμα) χρειάζεται ο κωδικός ycpxfyb (δείτε τις οδηγίες).

 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ:

A. Για πρωτοετείς φοιτητές (ώρα 10:00 – 11:00 το πρωί)

Δευτέρα 26/10

Όλα τα Τμήματα               

Τρίτη 27/10

Κοινωνιολογίας

Πέμπτη 29/10

Οικονομικό

Παρασκευή 30/10

Ψυχολογίας

Δευτέρα 2/11

Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης

Τρίτη 3/11

Πολιτικής Επιστήμης

Τετάρτη 4/11

Όλα τα Τμήματα

Πέμπτη 5/11

Παρασκευή 6/11

 
B. Για φοιτητές άλλων –πλην του πρώτου- εξαμήνων, όλων των Τμημάτων:

 Πέμπτη 29/10, ώρα 15:00-16:00

 Τετάρτη 04/11/2020, ώρα 12:00 – 13:00

 
Γ. Για μεταπτυχιακούς και φοιτητές, όλων των Τμημάτων:

 Παρασκευή 30/10/2020, ώρα 17:00 – 18:00

 Δευτέρα 02/11/2020, ώρα 18:00 – 19:00

 


 

 

Εμφανίζονται:   9-16  από   216 [Αρχή] [Προηγούμενη] [Επόμενη] [Τέλος] Σελίδα: [1][2][3][4][5][6][7]