Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Κρήτης
εκτυπώσιμη μορφή
desc   
Αναζήτηση  
Αρχική Σελίδα :: Ανακοινώσεις
Τρέχουσες
Αρχείο


RSS feed για τις ανακοινώσειςrss feed
Εμφανίζονται:   57-64  από   270 [Αρχή] [Προηγούμενη] [Επόμενη] [Τέλος] Σελίδα: [5][6][7][8][9][10][11]
16-10-2021
[+] Σεμινάρια Βιβλιοθήκης για δευτεροετείς φοιτητές/τριες - Ηράκλειο

Για  φοιτητές/τριες με έτος εισαγωγής στο Πανεπιστήμιο 2020, η Βιβλιοθήκη προσφέρει από την Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2021 σεμινάρια για τη   

                         «Χρήση της Βιβλιοθήκης και των Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών της»

Πρόγραμμα Σεμιναρίων :          Τρίτη  26  Οκτωβρίου    12:00 - 13:00  και 13:00 - 14:00

                                               Τετάρτη  27  Οκτωβρίου  11:00 - 12:00

                                               Τρίτη  02 Νοεμβρίου    13:00 - 14:00

                                               Τετάρτη 03 Νοεμβρίου  11:00 - 12:00

                                               Πέμπτη  04 Νοεμβρίου   10:00 - 11:00   και 13:00 - 14:00

 

                                            Δήλωση συμμετοχής στην υποδοχή της Βιβλιοθήκης

  • Η παρακολούθηση του σεμιναρίου και η εγγραφή* στη Βιβλιοθήκη είναι απαραίτητες για την απόκτηση δικαιώματος δανεισμού
  •  Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα,  στη Βιβλιοθήκη (τηλ. 2810 393256, e-mail: libh@lib.uoc.gr)

* Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής στη Βιβλιοθήκη: http://www.lib.uoc.gr/info/absrv/circulation/newmemb

 Τα σεμινάρια μπορούν να τα παρακολουθήσουν και φοιτητές/τριες μεγαλύτερων ετών


                             

16-10-2021
[+] Νέο Πρόγραμμα Σεμιναρίων Πρωτοετών Φοιτητών/τριών - Ηράκλειο

Η Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Κρήτης σας καλωσορίζει και σας εύχεται καλές σπουδές!

Λόγω αναβολής αρκετών από τα προγραμματισμένα σεμινάρια της προηγούμενης εβδομάδας,

παρακαλούμε δείτε το νέο  πρόγραμμα σεμιναρίων για τη

                                      «Χρήση της Βιβλιοθήκης και των Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών της»

 

  • Η παρακολούθηση του σεμιναρίου και η εγγραφή* στη Βιβλιοθήκη είναι απαραίτητες για την απόκτηση δικαιώματος δανεισμού
  • Τα σεμινάρια πραγματοποιούνται κάθε Οκτώβριο
  •  Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα, στις γραμματείες και στη Βιβλιοθήκη (τηλ. 2810 393256, e-mail: libh@lib.uoc.gr)

* Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής στη Βιβλιοθήκη: http://www.lib.uoc.gr/info/absrv/circulation/newmemb

 

16-10-2021
[+] Σεμινάρια Βιβλιοθήκης-Πρωτοετείς Φοιτητές/τριες Τμήματος Φυσικής

Τα προγραμματισμένα σεμινάρια για πρωτοετείς φοιτητές/τριες του Τμήματος Φυσικής που συνέπιπταν με μάθημα του Τμήματος, μεταφέρονται για την Πέμπτη 21 Οκτωβρίου. Θα πραγματοποιηθούν 2 σεμινάρια, 13:00 - 14:00 (AM: 5675-5705)  και 14:00 - 15:00(ΑΜ: 5706 - τέλος).

Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίων

14-10-2021
[+] Σεμινάρια Βιβλιοθήκης-Πρωτοετείς Φοιτητές/τριες Ιατρικής
Για τους πρωτοετείς φοιτητές της Ιατρικής σχολής που δεν μπόρεσαν να παρακολουθήσουν το σεμινάριο, προσφέρεται ένα σεμινάριο την Τρίτη 19 Οκτωβρίου στις 13:00. Μέγιστος αριθμός ατόμων στην αίθουσα σεμιναρίων: 30
01-10-2021
[+] ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΑΠΟ 4/10/2021

Από Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2021, η Βιβλιοθήκη λειτουργεί

 σύμφωνα με:

α)  την υπ΄ αριθμ. 119847/ΓΔ6 (ΦΕΚ 4406 -24/09/2021) Κοινή Υπουργική Απόφαση για τη «Λειτουργία των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) και τα μέτρα για την αποφυγή διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 κατά το ακαδημαϊκό έτος 2021-2022»  και
β) την υπ΄ αρ. πρωτ. 20674/569 (29/09/2021) Ανακοίνωση της Πρυτανείας του Πανεπιστημίου Κρήτης.

Συγκεκριμένα:

1) Η είσοδος σε όλους τους χώρους της θα επιτρέπεται μόνο σε όσους διαθέτουν αποδεικτικό ότι πληρούν μια από τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

• έχουν ολοκληρώσει τον εμβολιασμό τους για COVID-19  προ τουλάχιστον δεκατεσσάρων (14) ημερών,
• έχουν ολοκληρώσει προ τουλάχιστον δεκατεσσάρων (14) ημερών τον εμβολιασμό με μία (1) δόση εμβολίου, λόγω νόσησής τους από κορωνοϊό COVID-19,
• έχουν νοσήσει από κορωνοϊό COVID-19 κι έχει παρέλθει χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των είκοσι (20) και μικρότερο των εκατόν ογδόντα (180) ημερών από την ημερομηνία διάγνωσής τους ως θετικού κρούσματος, κατόπιν διεξαγωγής εργαστηριακού ελέγχου,
• έχουν διαγνωστεί αρνητικοί για κορωνοϊό COVID-19 σε πρόσφατο εργαστηριακό έλεγχο, με τη μέθοδο PCR ή rapid test.
[Ο εργαστηριακός έλεγχος νόσησης διενεργείται δύο (2) φορές εβδομαδιαίως έως σαράντα οχτώ (48) ώρες πριν από την Τρίτη και την Παρασκευή αντίστοιχα].

Εκτός από το απαιτούμενο -ανά περίπτωση- αποδεικτικό, οι χρήστες πρέπει να επιδεικνύουν υποχρεωτικά και πιστοποιητικό ταυτοπροσωπίας (ακαδημαϊκή ταυτότητα ή αστυνομική ταυτότητα ή διαβατήριο).

2) Είναι υποχρεωτική η χρήση προστατευτικής μάσκας (απλής χειρουργικής ή υφασμάτινης με κατάλληλες προδιαγραφές) σε όλους τους χώρους της Βιβλιοθήκης.

3) Η μη τήρηση των συγκεκριμένων υποχρεώσεων συνεπάγεται απομάκρυνση από το χώρο της Βιβλιοθήκης ενώ σε περίπτωση άρνησης αποχώρησης οι χρήστες παραπέμπονται αρμοδίως για την εκτέλεση πειθαρχικού παραπτώματος σύμφωνα με τις διατάξεις του εσωτερικού κανονισμού του Πανεπιστημίου Κρήτης.

Οι χρήστες οφείλουν να τηρούν τα μέτρα ατομικής υγιεινής και να αποφεύγουν το συνωστισμό τόσο κατά τον έλεγχό τους στην είσοδο/έξοδο της Βιβλιοθήκης όσο και κατά την παραμονή τους στον εσωτερικό χώρο της (αναγνωστήρια, βιβλιοστάσια, πάγκο εξυπηρέτησης, φωτοτυπικά κ.α.).

21-09-2021
[+] Διάθεση ηλεκτρονικών βιβλίων από το SCOAP3 Books Initiative

Ο Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών συμμετέχει και υποστηρίζει την πρωτοβουλία του SCOAP3 Books Initiative για τη μετατροπή βασικών και σημαντικών βιβλίων σε καθεστώς Ανοικτής Πρόσβασης. Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, τα τέσσερα πρώτα βιβλία του εκδοτικού οίκου World Scientific διατίθενται ήδη ανοικτά με άδειες CC-BY, για τα οποία μπορείτε να δείτε τις σχετικές λεπτομέρειες παρακάτω:

Οι τίτλοι των βιβλίων είναι προσβάσιμοι μέσω της ιστοσελίδας SCOAP3 Collection, στην ψηφιακή βιβλιοθήκη OAPEN, ενώ προκειμένου να διασφαλιστεί η μακροχρόνια διατήρηση των τίτλων αυτών, τα βιβλία υποβλήθηκαν και στο Portico. Περισσότερα βιβλία αναμένεται να μετατραπούν σε καθεστώς ΑΠ τους επόμενους μήνες, βιβλία εκδοτών όπως οι Springer Nature και Taylor & Francis. Τέλος, έχει δημιουργηθεί ιστοσελίδα όπου αναφέρονται όλα τα ιδρύματα και οι οργανισμοί που έχουν συμβάλει σε αυτή την πρωτοβουλία του SCOAP3.

23-06-2021
[+] ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΑΠΟ 24/06/2021

Από 24/06/2021 η Βιβλιοθήκη επανέρχεται σε πλήρη λειτουργία και παρέχει όλες τις υπηρεσίες της λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας τόσο για το κοινό, όσο και για το προσωπικό.

Όλες οι δια ζώσης υπηρεσίες (παραλαβή βιβλίων για δανεισμό, μελέτη στα αναγνωστήρια,  παραλαβή βιβλίων με διαδανεισμό, παραλαβή άρθρων, κατάθεση εργασιών, επιστροφή συγγραμμάτων μέσω του συστήματος «Εύδοξος» κλπ) πραγματοποιούνται μόνο κατόπιν ραντεβού.  

Οι χρήστες είναι υποχρεωμένοι να τηρούν όλα τα απαραίτητα μέτρα υγειονομικής προστασίας για την αποφυγή μετάδοσης του κορονοϊού (υποχρεωτική χρήση προστατευτικής μάσκας και, σε περίπτωση αναμονής, απόσταση ασφαλείας τουλάχιστον 2 μέτρων).

ΩΡΑΡΙΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ:

Δευτέρα – Παρασκευή, 09:00 - 15:00

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΡΙΑ:

Λειτουργούν οριοθετημένοι χώροι αναγνωστηρίων με την τήρηση των προβλεπόμενων μέτρων αποφυγής διασποράς του κορονοΐού. Το προς μελέτη υλικό ανασύρεται από τα βιβλιοστάσια αποκλειστικά από το προσωπικό της Βιβλιοθήκης κατόπιν σχετικού αιτήματος των χρηστών μέσω της ειδικής φόρμας δανεισμού.

ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ ΥΛΙΚΟΥ:

Ο δανεισμός υλικού γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού, το οποίο ορίζεται από το προσωπικό αφού ο χρήστης αποστείλει σχετικό αίτημα μέσω ειδικής φόρμας.

  1. Οι χρήστες εντοπίζουν τα βιβλία που τους ενδιαφέρουν στον ηλεκτρονικό κατάλογο της Βιβλιοθήκης και
  2. συμπληρώνουν στη σχετική φόρμα τα απαραίτητα πεδία (τίτλο, ταξινομικό αριθμό, barcode)
  3. Το προσωπικό της Βιβλιοθήκης, τηρώντας σειρά προτεραιότητας, συγκεντρώνει τα βιβλία και ειδοποιεί τους χρήστες ότι είναι έτοιμα προς παραλαβή, ορίζοντας σχετικό ραντεβού. Χωρίς την παραπάνω επικοινωνία, οι χρήστες δεν προσέρχονται στη Βιβλιοθήκη.
  4. Ο αριθμός των βιβλίων και ο χρόνος δανεισμού τους είναι αυτός που προβλέπεται από τον Κανονισμό Λειτουργίας της Βιβλιοθήκης και ποικίλει ανάλογα με την κατηγορία χρηστών.
  5. Τα βιβλία περιορισμένου δανεισμού (ΜΗ ΔΑΝ και βιβλία Κλειστών Συλλογών) θα δίνονται στους χρήστες για δανεισμό μόνο εάν το επιτρέπει η κατάσταση των αντιτύπων και χωρίς δικαίωμα ανανέωσης.

ΠροσοχήΓια την αποφυγή πολυήμερης δέσμευσης των βιβλίων, οι χρήστες πρέπει να συμπληρώνουν την αίτηση δύο, περίπου, εργάσιμες ημέρες πριν την επιθυμητή ημερομηνία παραλαβής τους και να ενημερώνουν τη Βιβλιοθήκη σε περίπτωση αδυναμίας προσέλευσης στο ραντεβού.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΥΛΙΚΟΥ :

α) Με φυσική παρουσία -χωρίς να απαιτείται ραντεβού: Τα βιβλία παραδίδονται στη θυρίδα εξυπηρέτησης της Βιβλιοθήκης εντός του ορισμένου ωραρίου (09:00 – 15:00).

β) Λόγω των ειδικών συνθηκών, είναι δυνατή η επιστροφή βιβλίων με ταχυμεταφορική εταιρεία (με έξοδα του αποστολέα) στην Υπηρεσία Δανεισμού της οικείας Βιβλιοθήκης του χρήστη. Η υπηρεσία θα ενημερώσει το χρήστη για την παραλαβή των βιβλίων αφού ανοιχθεί το πακέτο (έχοντας παραμείνει τον απαιτούμενο χρόνο σε καραντίνα).

Τα βιβλία που επιστρέφονται παραμένουν σε απομόνωση σε ειδικό χώρο για μία εβδομάδα. Μετά την παρέλευση του χρόνου απομόνωσης τα βιβλία επαναταξιθετούνται και είναι διαθέσιμα για εκ νέου δανεισμό σε ενδιαφερόμενους χρήστες.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ: Όσοι αποχωρούν από το Πανεπιστήμιο (π.χ. λόγω αποφοίτησής τους) είναι υποχρεωμένοι να επιστρέψουν στη Βιβλιοθήκη τα βιβλία που έχουν δανειστεί.

Για θέματα δανεισμού/επιστροφής βιβλίων μπορείτε να επικοινωνείτε με το αρμόδιο προσωπικό:
Ρέθυμνο: Γεωργία Διαμαντάκη (gdiamantaki@uoc.gr, τηλ. 28310 77807)
Ηράκλειο: Μανόλης Νουκάκης (noukakis@uoc.gr, τηλ. 2810 394789)

ΔΙΑΔΑΝΕΙΣΜΟΣ:

Οι χρήστες υποβάλλουν τα αιτήματά τους ηλεκτρονικά, συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα από την ιστοσελίδα της Βιβλιοθήκης.

Η παραλαβή του υλικού γίνεται ύστερα από συνεννόηση με το προσωπικό της υπηρεσίας του Διαδανεισμού:
Ρέθυμνο: Μαρία Τρουλλινού (troullim@uoc.gr)
Ηράκλειο: Ελευθερία Προκοπάκη (prokopae@uoc.gr)

Σημειώνεται ότι η διεκπεραίωση των αιτημάτων εξαρτάται από τη δυνατότητα ανταπόκρισης –λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών- των Βιβλιοθηκών στις οποίες απευθύνεται η Βιβλιοθήκη του Παν/μίου Κρήτης.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ «ΕΥΔΟΞΟΥ»:

Για την επιστροφή των παρατύπως παραληφθέντων συγγραμμάτων του Ευδόξου μπορούν να ακολουθηθούν οι ίδιες διαδικασίες με την επιστροφή υλικού της Βιβλιοθήκης (φυσική παρουσία ή αποστολή με ταχυμεταφορική). Και στις δύο περιπτώσεις είναι απαραίτητο το ονοματεπώνυμο του φοιτητή, το Τμήμα και ο αριθμός μητρώου του. 

Για θέματα σχετικά με τις επιστροφές συγγραμμάτων «Ευδόξου» μπορείτε να επικοινωνείτε με το αρμόδιο προσωπικό:
Ρέθυμνο: Ρένια Τσιριμονάκη (tsirimor@uoc.gr)
Ηράκλειο: Γιώτα Αποστολάκη (apostoly@uoc.gr)

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΤΟ E-Locus:

Οι εργασίες παραδίδονται στη Βιβλιοθήκη:
α) Με φυσική παρουσία, προσκομίζοντας, επίσης, συμπληρωμένο το σχετικό Έντυπο Κατάθεσης  ή
β) Ηλεκτρονικά (σε format pdf ή ms-word), μέσω της σχετικής φόρμας (Υποβολή εργασίας) του Ιδρυματικού Αποθετηρίου Elocus. Στη συνέχεια αποστέλλονται  σε έντυπη μορφή -με ταχυμεταφορική-  τόσο η εργασία (δεμένη σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Τμήματος ) όσο και η  αίτηση (υπογεγραμμένη).

Μόλις η Βιβλιοθήκη παραλάβει και τις δύο μορφές της εργασίας (έντυπη και ηλεκτρονική) στέλνει τη σχετική βεβαίωση στην οικεία Γραμματεία.

Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ή διευκρίνιση, μπορείτε να επικοινωνείτε με το αρμόδιο προσωπικό μέσω της διεύθυνσης e-locus@lib.uoc.gr .

01-06-2021
[+] Λειτουργία Βιβλιοθήκης από 01/06/2021

Από 01/06/2021 η Βιβλιοθήκη εξυπηρετεί όλα τα μέλη της κοινότητας του Πανεπιστημίου Κρήτης υπό τις παρακάτω ειδικές προϋποθέσεις λειτουργίας:

Δεν επιτρέπεται η είσοδος των χρηστών εντός του κτηρίου (τα αναγνωστήρια και όλοι οι χώροι παραμένουν κλειστά για το κοινό) ενώ η παράδοση και παραλαβή των βιβλίων πραγματοποιείται ανέπαφα από ειδικά διαμορφωμένη θυρίδα στην είσοδο του κτηρίου. 

Οι χρήστες είναι υποχρεωμένοι να τηρούν όλα τα απαραίτητα μέτρα υγειονομικής προστασίας για την αποφυγή μετάδοσης του νέου κορονοϊού (υποχρεωτική χρήση προστατευτικής μάσκας και, σε περίπτωση αναμονής, απόσταση ασφαλείας τουλάχιστον 2 μέτρων).

ΩΡΑΡΙΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ:
Δευτέρα – Παρασκευή, 09:00 - 15:00

ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ ΥΛΙΚΟΥ:

Ο δανεισμός υλικού γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού, το οποίο ορίζεται από το προσωπικό αφού ο χρήστης αποστείλει σχετικό αίτημα μέσω ειδικής φόρμας.

  1. Οι χρήστες εντοπίζουν τα βιβλία που τους ενδιαφέρουν στον ηλεκτρονικό κατάλογο της Βιβλιοθήκης και
  2. συμπληρώνουν στη σχετική φόρμα τα απαραίτητα πεδία (τίτλο, ταξινομικό αριθμό, barcode)
  3. Το προσωπικό της Βιβλιοθήκης, τηρώντας σειρά προτεραιότητας, συγκεντρώνει τα βιβλία και ειδοποιεί τους χρήστες ότι είναι έτοιμα προς παραλαβή, ορίζοντας σχετικό ραντεβού. Χωρίς την παραπάνω επικοινωνία, οι χρήστες δεν προσέρχονται στη Βιβλιοθήκη.
  4. Ο αριθμός των βιβλίων και ο χρόνος δανεισμού τους είναι αυτός που προβλέπεται από τον Κανονισμό Λειτουργίας της Βιβλιοθήκης και ποικίλει ανάλογα με την κατηγορία χρηστών.
  5. Τα βιβλία περιορισμένου δανεισμού (ΜΗ ΔΑΝ και βιβλία Κλειστών Συλλογών) θα δίνονται στους χρήστες για δανεισμό μόνο εάν το επιτρέπει η κατάσταση των αντιτύπων και χωρίς δικαίωμα ανανέωσης.

Προσοχή: Για την αποφυγή πολυήμερης δέσμευσης των βιβλίων, οι χρήστες πρέπει να συμπληρώνουν την αίτηση δύο, περίπου, εργάσιμες ημέρες πριν την επιθυμητή ημερομηνία παραλαβής τους και να ενημερώνουν τη Βιβλιοθήκη σε περίπτωση αδυναμίας προσέλευσης στο ραντεβού.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΥΛΙΚΟΥ :

α) Με φυσική παρουσία -χωρίς να απαιτείται ραντεβού: Τα βιβλία παραδίδονται στη θυρίδα εξυπηρέτησης της Βιβλιοθήκης εντός του ορισμένου ωραρίου (09:00 – 15:00).

β) Λόγω των ειδικών συνθηκών, είναι δυνατή η επιστροφή βιβλίων με ταχυμεταφορική εταιρεία (με έξοδα του αποστολέα) στην Υπηρεσία Δανεισμού της οικείας Βιβλιοθήκης του χρήστη. Η υπηρεσία θα ενημερώσει το χρήστη για την παραλαβή των βιβλίων αφού ανοιχθεί το πακέτο (έχοντας παραμείνει τον απαιτούμενο χρόνο σε καραντίνα).

Τα βιβλία που επιστρέφονται παραμένουν σε απομόνωση σε ειδικό χώρο για μία εβδομάδα. Μετά την παρέλευση του χρόνου απομόνωσης τα βιβλία επαναταξιθετούνται και είναι διαθέσιμα για εκ νέου δανεισμό σε ενδιαφερόμενους χρήστες.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ: Όσοι αποχωρούν από το Πανεπιστήμιο (π.χ. λόγω αποφοίτησής τους) είναι υποχρεωμένοι να επιστρέψουν στη Βιβλιοθήκη τα βιβλία που έχουν δανειστεί.

Για θέματα δανεισμού/επιστροφής βιβλίων μπορείτε να επικοινωνείτε με το αρμόδιο προσωπικό:
Ρέθυμνο: Γεωργία Διαμαντάκη (gdiamantaki@uoc.gr, τηλ. 28310 77807)
Ηράκλειο: Μανόλης Νουκάκης (noukakis@uoc.gr, τηλ. 2810 394789)

ΔΙΑΔΑΝΕΙΣΜΟΣ:

Οι χρήστες υποβάλλουν τα αιτήματά τους ηλεκτρονικά, συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα από την ιστοσελίδα της Βιβλιοθήκης.

Η παραλαβή του υλικού γίνεται ύστερα από συνεννόηση με το προσωπικό της υπηρεσίας του Διαδανεισμού:
Ρέθυμνο: Μαρία Τρουλλινού (troullim@uoc.gr)
Ηράκλειο: Ελευθερία Προκοπάκη (prokopae@uoc.gr)

Σημειώνεται ότι η διεκπεραίωση των αιτημάτων εξαρτάται από τη δυνατότητα ανταπόκρισης –λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών- των Βιβλιοθηκών στις οποίες απευθύνεται η Βιβλιοθήκη του Παν/μίου Κρήτης.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ «ΕΥΔΟΞΟΥ»:

Για την επιστροφή των παρατύπως παραληφθέντων συγγραμμάτων του Ευδόξου μπορούν να ακολουθηθούν οι ίδιες διαδικασίες με την επιστροφή υλικού της Βιβλιοθήκης (φυσική παρουσία ή αποστολή με ταχυμεταφορική). Και στις δύο περιπτώσεις είναι απαραίτητο το ονοματεπώνυμο του φοιτητή, το Τμήμα και ο αριθμός μητρώου του. 

Για θέματα σχετικά με τις επιστροφές συγγραμμάτων «Ευδόξου» μπορείτε να επικοινωνείτε με το αρμόδιο προσωπικό:
Ρέθυμνο: Ρένια Τσιριμονάκη (tsirimor@uoc.gr)
Ηράκλειο: Γιώτα Αποστολάκη (apostoly@uoc.gr)

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΤΟ E-Locus:

Οι εργασίες παραδίδονται στη Βιβλιοθήκη:
α) Με φυσική παρουσία, προσκομίζοντας, επίσης, συμπληρωμένο το σχετικό Έντυπο Κατάθεσης  ή
β) Ηλεκτρονικά (σε format pdf ή ms-word), μέσω της σχετικής φόρμας (Υποβολή εργασίας) του Ιδρυματικού Αποθετηρίου Elocus. Στη συνέχεια αποστέλλονται  σε έντυπη μορφή -με ταχυμεταφορική-  τόσο η εργασία (δεμένη σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Τμήματος ) όσο και η  αίτηση (υπογεγραμμένη).

Μόλις η Βιβλιοθήκη παραλάβει και τις δύο μορφές της εργασίας (έντυπη και ηλεκτρονική) στέλνει τη σχετική βεβαίωση στην οικεία Γραμματεία.

Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ή διευκρίνιση, μπορείτε να επικοινωνείτε με το αρμόδιο προσωπικό μέσω της διεύθυνσης e-locus@lib.uoc.gr .

 

Εμφανίζονται:   57-64  από   270 [Αρχή] [Προηγούμενη] [Επόμενη] [Τέλος] Σελίδα: [5][6][7][8][9][10][11]