Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Κρήτης
εκτυπώσιμη μορφή
desc   
Αναζήτηση  
Αρχική Σελίδα :: Ανακοινώσεις
Τρέχουσες
Αρχείο


RSS feed για τις ανακοινώσειςrss feed
Εμφανίζονται:   25-32  από   228 [Αρχή] [Προηγούμενη] [Επόμενη] [Τέλος] Σελίδα: [1][2][3][4][5][6][7]
11-12-2020
[+] Αναζήτηση βιβλιογραφίας σε ηλεκτρονικές πηγές πληροφόρησης

Η Κεντρική Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου, σε συνεργασία με το Κέντρο Γραφής, θα πραγματοποιήσει για τους/τις φοιτητές/τριες της Φιλοσοφικής Σχολής διαδικτυακή παρουσίαση με θέμα

«ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΣΕ ΗΛΕΚΡΤΟΝΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ»

την Παρασκευή 18/12/2020, ώρα 20:00

Όσοι δεν παρακολουθούν μαθήματα στο Κέντρο Γραφής κατά το τρέχον εξάμηνο αλλά ενδιαφέρονται για την παρουσίαση, μπορούν να επικοινωνήσουν μέσω της διεύθυνσης kentrografis@uoc.gr ώστε να λάβουν τον απαραίτητο κωδικό συμμετοχής.

 

04-11-2020
[+] ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ στο πλαίσιο των μέτρων για τον κορωνοϊό

Με  βάση την εκδοθείσα ΚΥΑ 69863/2020, ΦΕΚ Τεύχος Β’ 4829/02-11- 2020 και τη σχετική ανακοίνωση της Πρυτανείας (3-11-2020) η Βιβλιοθήκη θα παραμείνει κλειστή για το κοινό μέχρι νεοτέρας.

Οι ημερομηνίες επιστροφής βιβλίων μετατίθενται αντιστοίχως.

Όλες οι ηλεκτρονικές πηγές πληροφόρησης που έχει εξασφαλίσει η Βιβλιοθήκη είναι κανονικά προσβάσιμες με απομακρυσμένη σύνδεση, για όλα τα μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης που συνδέονται στο διαδίκτυο μέσω του δικτύου VPN του Ιδρύματος.

 

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ:

Από τη σελίδα του Ιδρυματικού αποθετηρίου E-Locus (https://elocus.lib.uoc.gr) και το σύνδεσμο Υποβολή εργασίας  στέλνονται ηλεκτρονικά:

     α)  το κείμενο της εργασίας (σε μορφή pdf ή ms-word) 
     β)  το "έντυπο κατάθεσης" συμπληρωμένο

 Στη συνέχεια, στέλνονται σε έντυπη μορφή:
     α) η εργασία (δεμένη, σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Τμήματος)
     β) το έντυπο κατάθεσης (υπογεγραμμένο)

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις, μπορείτε να επικοινωνείτε με τη Βιβλιοθήκη μέσω της διεύθυνσης e-locus@lib.uoc.gr

 

 

 

 

 

22-10-2020
[+] Σεμινάρια Βιβλιοθήκης στους πρωτοετείς φοιτητές (Ηράκλειο)

 Η Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Κρήτης θα πραγματοποιήσει εξ αποστάσεως σεμινάρια για τη

«Χρήση της Βιβλιοθήκης και των Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών της»,μέσω της εφαρμογής Microsoft Teams,

στην οποία πρέπει να έχουν εγγραφεί οι φοιτητές με το ιδρυματικό τους e-mail.

Το σεμινάριο το παρακολουθείτε μία φορά και η συμμετοχή σας είναι απαραίτητη για την ενεργοποίηση του δικαιώματος δανεισμού

        Πρόγραμμα σεμιναρίων και οδηγίες σύνδεσης: https://www.lib.uoc.gr/info/absrv/infr/bsem

21-10-2020
[+] Σεμινάρια/Ενημερώσεις (Κεντρική Βιβλιοθήκη - Ρέθυμνο)

Η Βιβλιοθήκη θα πραγματοποιήσει εξ αποστάσεως σεμινάρια για τη Βασική χρήση της και τις Ηλεκτρονικές πηγές πληροφόρησης που διαθέτει. Η συμμετοχή των φοιτητών (1 φορά) είναι απαραίτητη για την ενεργοποίηση του δικαιώματος δανεισμού.  

 Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν μέσω της εφαρμογής Microsoft Teams, στην οποία πρέπει να έχουν εγγραφεί οι φοιτητές  (δείτε τις οδηγίες).

 Για τη σύνδεση των φοιτητών με το σεμινάριο που θα επιλέξουν (με βάση το παρακάτω πρόγραμμα) χρειάζεται ο κωδικός ycpxfyb (δείτε τις οδηγίες).

 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ:

A. Για πρωτοετείς φοιτητές (ώρα 10:00 – 11:00 το πρωί)

Δευτέρα 26/10

Όλα τα Τμήματα               

Τρίτη 27/10

Κοινωνιολογίας

Πέμπτη 29/10

Οικονομικό

Παρασκευή 30/10

Ψυχολογίας

Δευτέρα 2/11

Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης

Τρίτη 3/11

Πολιτικής Επιστήμης

Τετάρτη 4/11

Όλα τα Τμήματα

Πέμπτη 5/11

Παρασκευή 6/11

 
B. Για φοιτητές άλλων –πλην του πρώτου- εξαμήνων, όλων των Τμημάτων:

 Πέμπτη 29/10, ώρα 15:00-16:00

 Τετάρτη 04/11/2020, ώρα 12:00 – 13:00

 
Γ. Για μεταπτυχιακούς και φοιτητές, όλων των Τμημάτων:

 Παρασκευή 30/10/2020, ώρα 17:00 – 18:00

 Δευτέρα 02/11/2020, ώρα 18:00 – 19:00

 


 

 

02-10-2020
[+] Λειτουργία Βιβλιοθήκης από 05/10/2020

Από τη Δευτέρα 5 Οκτωβρίου το ωράριο εξυπηρέτησης κοινού της Βιβλιοθήκης σε Ρέθυμνο και Ηράκλειο διαμορφώνεται ως εξής:

Δευτέρα – Παρασκευή: 09:00 - 17:00

Σάββατο:  09:00 - 15:00

 

ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ:

Τα αναγνωστήρια και οι κοινόχρηστοι χώροι της Βιβλιοθήκης παραμένουν κλειστά για το κοινό, λόγω της αδυναμίας απομόνωσής τους από τα βιβλιοστάσια. Δεν επιτρέπεται η παραμονή των χρηστών εντός του κτηρίου, παρά μόνο η επίσκεψή τους στον προθάλαμο της Βιβλιοθήκης για τον δανεισμό και την επιστροφή υλικού, καθώς και για φωτοτυπίες- εκτυπώσεις.

Οι χρήστες είναι υποχρεωμένοι να τηρούν όλα τα μέτρα υγειονομικής προστασίας  για την αποφυγή μετάδοσης του νέου κορονοϊού. Είναι  υποχρεωτική η χρήση προστατευτικής μάσκας και, σε περίπτωση  αναμονής, η τήρηση απόστασης ασφαλείας 2 μέτρων. Οι χρήστες οφείλουν σε κάθε περίπτωση να ακολουθούν τις σημάνσεις και να συμμορφώνονται στις υποδείξεις του προσωπικού.

ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ ΥΛΙΚΟΥ:

Ο δανεισμός υλικού γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού, το οποίο ορίζεται από το προσωπικό, αφού ο χρήστης αποστείλει σχετικό αίτημα μέσω της ειδικής φόρμας:

  1. Οι χρήστες εντοπίζουν τα βιβλία που τους ενδιαφέρουν στον ηλεκτρονικό κατάλογο της Βιβλιοθήκης και
  2. συμπληρώνουν στη σχετική φόρμα τα απαραίτητα πεδία (τίτλο, ταξινομικό αριθμό, barcode)
  3. Το προσωπικό της Βιβλιοθήκης, τηρώντας σειρά προτεραιότητας, συγκεντρώνει τα βιβλία και ειδοποιεί τους χρήστες ότι είναι έτοιμα προς παραλαβή, ορίζοντας σχετικό ραντεβού. Χωρίς την παραπάνω επικοινωνία, οι χρήστες δεν προσέρχονται στη Βιβλιοθήκη.
  4. Οι κανόνες δανεισμού όσον αφορά τον αριθμό βιβλίων και το χρόνο δανεισμού ανά κατηγορία χρηστών επαναφέρονται στα προβλεπόμενα από τον Κανονισμό Λειτουργίας της Βιβλιοθήκης
ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΥΛΙΚΟΥ:

Προτείνεται στους χρήστες -στην παρούσα φάση- να μην προσέρχονται στη Βιβλιοθήκη για ανανέωση του υλικού που επιθυμούν αλλά να στέλνουν αίτημα στη διεύθυνση circ-ret@lib.uoc.gr (Ρέθυμνο) ή circ-her@lib.uoc.gr (Ηράκλειο) -αναφέροντας απαραιτήτως το ονοματεπώνυμο, το Τμήμα και τον Αριθμό Μητρώου τους.
 
Προϋποθέσεις για να γίνει αποδεκτό το αίτημα είναι να σταλεί α) από το ιδρυματικό e-mail του χρήστη και β) μέσα στις τρεις τελευταίες ημέρες της προθεσμίας επιστροφής των βιβλίων.
Ο χρήστης θεωρεί ότι διεκπεραιώθηκε το αίτημά του μόνο αν λάβει σχετική ενημέρωση από τη Βιβλιοθήκη.
 
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΥΛΙΚΟΥ:

α) Με φυσική παρουσία : Τα βιβλία παραδίδονται στον προθάλαμο της Βιβλιοθήκης εντός του ορισμένου ωραρίου (καθημερινές 09:00 – 17:00, Σάββατο 09:00-15:00).
Για την επιστροφή υλικού δεν απαιτείται ραντεβού.
Η Βιβλιοθήκη τηρεί αρχείο όσων προσέρχονται για επιστροφή υλικού.

β) Λόγω των ειδικών συνθηκών, είναι δυνατή η επιστροφή βιβλίων με ταχυμεταφορική εταιρεία (με έξοδα του αποστολέα) στην Υπηρεσία Δανεισμού της οικείας Βιβλιοθήκης του χρήστη.
Τα βιβλία που επιστρέφονται παραμένουν σε απομόνωση σε ειδικό χώρο για συγκεκριμένο χρόνο, ανάλογα με το υλικό του εξωφύλλου τους. Μετά την παρέλευση του χρόνου απομόνωσης τα βιβλία επαναταξιθετούνται και είναι διαθέσιμα για εκ νέου δανεισμό σε ενδιαφερόμενους χρήστες.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ «ΕΥΔΟΞΟΥ»:

Για την επιστροφή των παρατύπως παραληφθέντων συγγραμμάτων του Ευδόξου μπορούν να ακολουθηθούν οι ίδιες διαδικασίες με την επιστροφή υλικού της Βιβλιοθήκης (φυσική παρουσία ή αποστολή με ταχυμεταφορική). Και στις δύο περιπτώσεις είναι απαραίτητο το ονοματεπώνυμο του φοιτητή, το Τμήμα και ο αριθμός μητρώου του. 

ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ – ΕΚΤΥΠΩΣΕΙΣ:

Παρέχεται η δυνατότητα φωτοτύπησης υλικού και εκτυπώσεων από τους χρήστες σε χώρο της εισόδου της Βιβλιοθήκης. Η παραγγελία των τόμων βιβλίων και περιοδικών, από τα οποία χρειάζεται η φωτοτύπηση σελίδων, γίνεται μέσω της ειδικής φόρμας δανεισμού.

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ:

Οι εργασίες παραδίδονται στη Βιβλιοθήκη ως εξής:

α) Με φυσική παρουσία, προσκομίζοντας συμπληρωμένο και το σχετικό Έντυπο Κατάθεσης  

β) Ηλεκτρονικά (σε format pdf ή ms-word), μέσω της σχετικής φόρμας (Υποβολή εργασίας) του Ιδρυματικού Αποθετηρίου Elocus. Στη συνέχεια αποστέλλονται  σε έντυπη μορφή -με ταχυμεταφορική-  τόσο η εργασία (δεμένη) όσο και η  αίτηση (υπογεγραμμένη).

Μόλις η Βιβλιοθήκη παραλάβει και τις δύο μορφές της εργασίας (έντυπη και ηλεκτρονική) στέλνει τη σχετική βεβαίωση στην οικεία Γραμματεία.

 Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ή διευκρίνιση, μπορείτε να επικοινωνείτε ηλεκτρονικά με τη Βιβλιοθήκη στις διευθύνσεις  libr@lib.uoc.gr (Ρέθυμνο) και libh@lib.uoc.gr (Ηράκλειο).

12-06-2020
[+] Επαναλειτουργία της Βιβλιοθήκης από 15/6/2020

Με απόφαση της 33ης/05-06-2020 έκτακτης συνεδρίας της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Κρήτης, η Βιβλιοθήκη θα επαναλειτουργήσει στις Πανεπιστημιουπόλεις Ρεθύμνου και Ηρακλείου από τη Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020, για την εξυπηρέτηση των μελών του Ιδρύματος, μόνο για δανεισμό κατόπιν ραντεβού και επιστροφή υλικού.

ΩΡΑΡΙΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ:
Το ωράριο εξυπηρέτησης κοινού για δανεισμό - επιστροφή υλικού είναι 09:00 - 15:00, Δευτέρα - Παρασκευή. 

ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ:

Εξυπηρετούνται αποκλειστικά τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας και όχι εξωτερικοί χρήστες.

 Δεν επιτρέπεται η παραμονή των χρηστών εντός του κτηρίου (τα αναγνωστήρια και όλοι οι χώροι παραμένουν κλειστά για το κοινό) παρά μόνο η επίσκεψή τους στον προθάλαμο της Βιβλιοθήκης επιδεικνύοντας, απαραίτητα, την ακαδημαϊκή τους ταυτότητα.

Οι χρήστες είναι υποχρεωμένοι να τηρούν όλα τα απαραίτητα μέτρα υγειονομικής προστασίας  για την αποφυγή μετάδοσης του νέου κορονοϊού (η χρήση προστατευτικής μάσκας είναι υποχρεωτική). Σε περίπτωση αναμονής, οφείλουν να κρατούν απόσταση ασφαλείας τουλάχιστον 2 μέτρα, να ακολουθούν τις σημάνσεις και να συμμορφώνονται στις υποδείξεις του προσωπικού.

ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ ΥΛΙΚΟΥ:

Ο δανεισμός υλικού γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού, το οποίο ορίζεται από το προσωπικό αφού ο χρήστης αποστείλει σχετικό αίτημα μέσω των ειδικών φορμών:

  1. Οι χρήστες εντοπίζουν τα βιβλία που τους ενδιαφέρουν στον ηλεκτρονικό κατάλογο της Βιβλιοθήκης και
  2. συμπληρώνουν στη σχετική φόρμα τα απαραίτητα πεδία (τίτλο, ταξινομικό αριθμό, barcode)
  3. Το προσωπικό της Βιβλιοθήκης, τηρώντας σειρά προτεραιότητας, συγκεντρώνει τα βιβλία και ειδοποιεί τους χρήστες ότι είναι έτοιμα προς παραλαβή, ορίζοντας σχετικό ραντεβού. Χωρίς την παραπάνω επικοινωνία, οι χρήστες δεν προσέρχονται στη Βιβλιοθήκη.
  4. Λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών και για να εξυπηρετηθούν όσο γίνεται περισσότεροι χρήστες, όλες οι κατηγορίες χρηστών (προπτυχιακοί, μεταπτυχιακοί κλπ) μπορούν να δανείζονται μέχρι και 5 βιβλία (εξαιρούνται τα ΜΗ ΔΑΝ και τα βιβλία περιορισμένου δανεισμού) για 10 ημέρες.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΥΛΙΚΟΥ:

α) Με φυσική παρουσία : Τα βιβλία παραδίδονται στον προθάλαμο της Βιβλιοθήκης εντός του ορισμένου ωραρίου (09:00 – 15:00).

Για την επιστροφή υλικού δεν απαιτείται ραντεβού.

Η Βιβλιοθήκη τηρεί αρχείο όσων προσέρχονται για επιστροφή υλικού.

β) Λόγω των ειδικών συνθηκών, είναι κατ’ εξαίρεση δυνατή η επιστροφή βιβλίων με ταχυμεταφορική εταιρεία (με έξοδα του αποστολέα) στην Υπηρεσία Δανεισμού της οικείας Βιβλιοθήκης του χρήστη. Η υπηρεσία θα ενημερώσει το χρήστη για την παραλαβή των βιβλίων αφού ανοιχθεί το πακέτο (έχοντας παραμείνει τον απαιτούμενο χρόνο σε καραντίνα).

Τα βιβλία που επιστρέφονται παραμένουν σε απομόνωση σε ειδικό χώρο για συγκεκριμένο χρόνο, ανάλογα με το υλικό του εξωφύλλου τους: τρεις ημέρες αν έχουν χάρτινο εξώφυλλο, δέκα ημέρες αν έχουν πλαστικοποιημένο εξώφυλλο. Μετά την παρέλευση του χρόνου απομόνωσης τα βιβλία επαναταξιθετούνται και είναι διαθέσιμα για εκ νέου δανεισμό σε ενδιαφερόμενους χρήστες.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΩΝ «ΕΥΔΟΞΟΥ»:

Για την επιστροφή των παρατύπως παραληφθέντων συγγραμμάτων του Ευδόξου μπορούν να ακολουθηθούν οι ίδιες διαδικασίες με την επιστροφή υλικού της Βιβλιοθήκης (φυσική παρουσία ή αποστολή με ταχυμεταφορική). Και στις δύο περιπτώσεις είναι απαραίτητο το ονοματεπώνυμο του φοιτητή, το Τμήμα και ο αριθμός μητρώου του. 

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ:

Οι εργασίες παραδίδονται στη Βιβλιοθήκη ως εξής:

α) Με φυσική παρουσία, προσκομίζοντας συμπληρωμένο και το σχετικό Έντυπο Κατάθεσης  

β) Ηλεκτρονικά (σε format pdf ή ms-word), μέσω της σχετικής φόρμας (Υποβολή εργασίας) του Ιδρυματικού Αποθετηρίου Elocus. Στη συνέχεια αποστέλλονται  σε έντυπη μορφή -με ταχυμεταφορική-  τόσο η εργασία (δεμένη) όσο και η  αίτηση (υπογεγραμμένη).

Μόλις η Βιβλιοθήκη παραλάβει και τις δύο μορφές της εργασίας (έντυπη και ηλεκτρονική) στέλνει τη σχετική βεβαίωση στην οικεία Γραμματεία.

 Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ή διευκρίνιση, μπορείτε να επικοινωνείτε ηλεκτρονικά με τη Βιβλιοθήκη στις διευθύνσεις  libr@lib.uoc.gr (Ρέθυμνο) και libh@lib.uoc.gr (Ηράκλειο).

20-05-2020
[+] Δωρεάν πρόσβαση στη Gale Reference Complete έως 31 Ιουλίου

Ο Gale παρέχει στα μέλη του ΠΚ δωρεάν πρόσβαση στη συλλογή Gale Reference Complete έως 31 Ιουλίου.
Η συλλογή καλύπτει ένα ευρύ φάσμα πρωτογενών και δευτερογενών πηγών σε όλες τις επιστήμες.

Εναλλακτικοί σύνδεσμοι πρόσβασης:
https://www.galepages.com/creteuni
http://link.gale.com/apps/menu/grc?u=creteuni
http://infotrac.gale.com/itweb/creteuni

Η πρόσβαση είναι εφικτή  για όλα τα μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης που συνδέονται στο διαδίκτυο μέσω του δικτύου VPN του Ιδρύματος.

20-05-2020
[+] Δωρεάν πρόσβαση σε ηλεκτρονικά βιβλία του De Gruyter έως 30 Ιουνίου

Ο De Gruyter παρέχει στα μέλη του ΠΚ δωρεάν πρόσβαση στη συλλογή περισσότερων από 75.000 ηλεκτρονικών βιβλίων του έως τις 30 Ιουνίου.
Η συλλογή καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, ενώ περιλαμβάνει και βιβλία 17 συνεργαζόμενων με τον De Gruyter εκδοτών.

Η πρόσβαση είναι εφικτή  για όλα τα μέλη του Πανεπιστημίου Κρήτης που συνδέονται στο διαδίκτυο μέσω του δικτύου VPN του Ιδρύματος.

Εμφανίζονται:   25-32  από   228 [Αρχή] [Προηγούμενη] [Επόμενη] [Τέλος] Σελίδα: [1][2][3][4][5][6][7]